Wyszukiwanie
Polski
  • English
  • 正體中文
  • 简体中文
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Magyar
  • 日本語
  • 한국어
  • Монгол хэл
  • Âu Lạc
  • български
  • Bahasa Melayu
  • فارسی
  • Português
  • Română
  • Bahasa Indonesia
  • ไทย
  • العربية
  • Čeština
  • ਪੰਜਾਬੀ
  • Русский
  • తెలుగు లిపి
  • हिन्दी
  • Polski
  • Italiano
  • Wikang Tagalog
  • Українська Мова
  • Inne
  • English
  • 正體中文
  • 简体中文
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Magyar
  • 日本語
  • 한국어
  • Монгол хэл
  • Âu Lạc
  • български
  • Bahasa Melayu
  • فارسی
  • Português
  • Română
  • Bahasa Indonesia
  • ไทย
  • العربية
  • Čeština
  • ਪੰਜਾਬੀ
  • Русский
  • తెలుగు లిపి
  • हिन्दी
  • Polski
  • Italiano
  • Wikang Tagalog
  • Українська Мова
  • Inne
Tytuł
Transkrypcja
Następnie
 

Nie ma żadnego pretekstu dla inwazji na kraj

Szczegóły
Pobierz Docx
Czytaj więcej

Host: W poniedziałek, 25 kwietnia 2022 r, nasza Najukochańsza, Najwyższa Mistrzyni Ching Hai uprzejmie zadzwoniła członków zespołu Supreme Master Television, nadal będąc na Swoim intensywnym odosobnieniu dla świata. Mistrzyni chętnie poświęciła czas, by odpowiedzieć na pytania, jak również podzielić się Swoimi przemyśleniami i mądrością odnośnie kilku dobrych wiadomości o Ukrainie od zespołu.

(Mistrzyni, doniesiono, że rosyjski oligarcha Abramowicz, został zatruty na rozmowach pokojowych między Ukrainą a Rosją. Czy było to prawdziwe zatrucie czy jak twierdzą niektóre oświadczenia, spowodowane czynnikami „środowiskowymi”?)

Nawet pięciolatek by tego nie kupił. „Środowiskowe”. To czemu nikt inny tego nie ma? Jedynie ci kluczowi ludzie mają. (Och, prawda. Tak, Mistrzyni.) Tylko Abramowicz i kilku innych ważnych spikerów rozmów pokojowych Ukrainy. (Tak, Mistrzyni.) Środowiskowe, ale żart. Co to za skutek środowiskowy na stole rozmów pokojowych? (To prawda. Tak, Mistrzyni.) Tak czy inaczej, wszyscy naukowcy i lekarze mówią, że to trucizna, ponownie środek paraliżujący, jak broń chemiczna. (Tak.) Rosja, oni tego używają cały czas. A Putin, użył tego nawet na swoim przyjacielu. Ten człowiek, Abramowicz, to ma być jego bliski przyjaciel, zwolennik. (Tak, Mistrzyni.) Na to wygląda. On nigdy nie jest przeciwko niemu. (Tak, Mistrzyni. Prawda, Mistrzyni.) Zachód nałożył nawet na niego sankcje. (Tak.) Tak więc on otruł kogokolwiek, kto mu nie pasuje, bez względu na powód. I czytałam jakieś wiadomości, że oni tak robią. Rosjanie mówili, że to dobrze, dobre dla wizerunku publicznego, dobre związki publiczne, aby ludzie mieli dla nich więcej współczucia. (Och.) Wyobraźcie sobie. Poświęcić kogoś dla swoich własnych złych celów. Nawet przyjaciela. (Och Boże.)

Kto teraz odważy się być przyjacielem Putina? (Tak, Mistrzyni. To prawda.) Ja nie. (Nie.) Czy wy? (Nie, Mistrzyni. Nie ma mowy.) Wszystko bez wyjątku, aby zabijać, mordować ludzi. I chyba on i tych dwoje ludzi już wyzdrowiało, słyszałam, bo może szybko im udzielono pomocy. (Tak, Mistrzyni.) Pozostawione na dłużej, albo jeśli to jacyś ignoranci, nie wiedzieliby, to wtedy umrą. (Prawda. Tak, Mistrzyni.) Objawy są natychmiastowe i pomogli im od razu. Znaleźli powód i pomogli im. (Tak.) Tym kluczowym ludziom. (Tak, Mistrzyni.) Jeden z nich to ważny ukraiński negocjator pokojowy. (Tak.) […]

(Po co mieliby to zrobić Mistrzyni?) […] Tak właśnie mówią, chcą mieć więcej współczucia, po swojej stronie, po stronie rosyjskiej. (Tak.) I po drugie, ponieważ Abramowicz przekazał notatkę z pragnieniem pokoju od Prezydenta Zełenskiego dla Putina. I może jemu się to nie podobało. (Rozumiem.) Powiedział, ponoć: „Zniszczę go”, znaczy, że on zabije Zełenskiego. (Och.) Ale wciąż możliwe, że ten pan Roman Abramowicz miał łagodne nastawienie czy coś, za spokojny. (Tak, Mistrzyni.) Za bardzo chciał pokoju. (Och.) Naprawdę, może szczerze chce pokoju. Putinowi więc to się nie podoba, bo to nie jest ich cel. Oni tak naprawdę nie chcą pokoju. (Prawda, Mistrzyni. Tak, Mistrzyni.)

Gdyby chcieli, to nie najechaliby na Ukrainę. (Prawda. Słusznie, Mistrzyni.) Albo nie namieszaliby w innych regionach wcześniej. (Tak.) Zawsze za tym stoi Rosja. (Tak, Mistrzyni.) Nikt nie pokazuje palcem na Amerykę czy Anglię ani nikogo. (Prawda. Tak, Mistrzyni. Racja.) Tylko na Rosję. (Prawda.) Zawsze istnieje wymówka, aby najechać na kogoś. Jeśli nie mogą zająć całego kraju, to zajmą jakąś jego część, aby mieli tam pewne połączenie. (Tak, Mistrzyni.) I wchodzić tam wedle woli i namieszać w innych regionach, tak jak teraz na Ukrainie. (Tak, Mistrzyni.) Oni używają te inne dwa czy trzy regiony, aby tam wchodzić, tak jak droga łącząca. (Tak, Mistrzyni.) W taki sposób. Po to, aby mogli najechać kraj innych ludzi, zabijać dzieci, gwałcić kobiety i nawet dzieci - nawet gwałcić dzieci. (Tak, Mistrzyni.) Oni są gorsi niż bestie. (Tak.) Gorsi niż diabły. (Słusznie.)

Jestem pewna, że to byli Rosjanie, którzy ich zatruli. (Tak, Mistrzyni.) A on to miał być ten dobry, starał się bardzo negocjować o pokój. Ale ten człowiek, chociaż jest super bogaty, ale zbyt naiwny. Jego szef nie chce pokoju. (Prawda, Mistrzyni.) Więc każdy znak w kierunku pokoju zabije go, zabije swojego przyjaciela. (Boże.) Jak również, Zełenski prosił Zachód, aby nie nakładać sankcji na Abramowicza, gdyż on może przyczynić się do pokoju na Ukrainie. (Prawda.) A to jeszcze bardziej rozdrażniło Putina. (Och.) Teraz widzicie to jasno. (Tak, Mistrzyni. To ma sens.) Bo inaczej, są tam inni Rosjanie, to czemu nikt inny nie ma tych samych objawów tego zatrucia? (Słusznie. To prawda.) Pieczenie oczu, spuchnięte, czerwone oczy i skóra zaczyna schodzić, itp. (Tak. Prawda.) Gdyby nie otrzymali pomocy wystarczająco szybko, to już by nie żyli. (Tak, Mistrzyni.) Szczęściarz, tak czy inaczej. (Tak.) […]

Mówię wam. To zło nie ma granic, bez limitu. (Tak.) I oni robią wiele innych rzeczy, ludzie próbowali to ignorować do teraz. I dlatego on ciągle to robi. To staje się jak schemat, nawyk. (Tak, Mistrzyni.) A jak ktoś jest przeciwko niemu albo podejrzewa, że jest przeciwko, to ich otruje albo zabije, wsadzi do więzienia lub pozbędzie się ich w jakiś sposób.

Wiadomości mówią, że kilka tygodni temu pozbył się tysiąca pracowników podejrzewając, że oni są przeciwko niemu czy coś. (Tak, Mistrzyni.) I uwięził tysiące protestujących, bo mówią „nie chcemy wojny”. To wszystko. Tylko tyle zrobili. (Tak. Och.) Tylko „nie chcemy wojny” i wsadził ich do więzienia. I tak samo jakichś kilku dziennikarzy i tych ludzi. (Tak, Mistrzyni.) Mówię wam, ten gość. Jak on może nawet mieć jakichś przyjaciół czy zwolenników? Jestem zaskoczona. Ale te stosunki publiczne są za mocne. (Tak. Prawda.) On zamknął wszystkie postronne media informacyjne i trzyma tylko tych, co go wspierają, ktokolwiek śpiewa jego piosenkę. (Tak.) A reszta siedzi w więzieniu, aż do 15 lat, nawet. Niedawno uwięził jednego z amerykańskich (gazetowych) dziennikarzy, tak sądzę. I własnych ludzi, wsadza do więzienia. I szczęście, że to tylko więzienie. nigdy nie wiadomo, kiedy on chce was otruć, zabić czy zamknąć wam usta. Och, mój Boże. Co to jest za zło? Jeszcze coś, zanim będę dalej krzyczeć, bo nie mogę znieść tego całego zła. (Tak, Mistrzyni.)

(Rosyjski generał ogłosił, że oni planują najechać następnie na Mołdawię, podając powód, jako tworzenie przejścia lądowego, aby połączyć Rosję z Naddniestrzem. Czy jest to dobry pretekst do inwazji, Mistrzyni?)

Po co pretekst? Ciekawe dlaczego oni potrzebują pretekstu. Czy mieli dobry pretekst, aby najechać i zabijać ludzi na Ukrainie? (Nie, nie mieli. Nie.) Nie. Zabijać dzieci i nawet je gwałcić. Nie tylko kobiety i to starsze. Nawet 83 letnią. (Och, mój Boże. Niewiarygodne.)

„ Media Report from CBS Evening News – Apr. 12, 2022 Holly (f): Vera ma 83 lata. Jest emerytowaną nauczycielką, która opowiedziała nam, że gdy jej wieś została zajęta przez wojska rosyjskie w zeszłym miesiącu, została zgwałcona”. Złapał mnie za tył szyi - powiedziała. Zaczęłam się dusić. Nie mogłam oddychać. Powiedziałam do tego, który mnie zgwałcił, „Jestem na tyle stara, by być twoją matką. Czy pozwoliłbyś, żeby to się stało twojej matce?” Powiedziała nam Vera. Kazał mi się zamknąć. Powiedziała, że jej niepełnosprawny mąż był w domu kiedy została zaatakowana, i została również pobita. „Wszystko mnie boli” powiedziała nam Vera. „Jestem w stanie, w którym nie jestem ani martwa, ani żywa. Wcześniej czułam radość z wiosny. Teraz nie czuję nic. Nic nie mam.” ”

To jest piekło. Obrzydliwe. (Tak.) Zło. Pretekst. Pretekst po co? Oni nie potrzebują żadnego pretekstu. Po co marnować ich czas i wymyślać preteksty? Rosjanie będą mieszkać wszędzie, nawet w Ameryce. (Tak.) Nawet w Âu Lạc (Wietnamie), może. (Tak, Mistrzyni.) W Chinach. […]

Wszyscy mieszkają wszędzie. (Tak, prawda, Mistrzyni.) Słusznie, Mistrzyni.) Są Włosi, którzy mieszkają w Bułgarii i studiują w szkole medycznej. Ja sama to wiem od kilku moich lekarzy kiedyś. Włosi jechali do Bułgarii na studia, bo tam mają angielski. (Tak, Mistrzyni.) Może tam jest mniejszy rygor niż we Włoszech. We Włoszech, przepisy na studia medyczne są bardzo, bardzo surowe. (Tak.) Ale może w Bułgarii nie, a jeśli znają angielski, to mogą tam studiować. Może w ten sposób, na przykład. (Tak, Mistrzyni.) To o ile więcej Rosjan może mieszkać w Bułgarii albo ilu Bułgarów może mieszkać w Anglii, Francji czy gdziekolwiek. Obecnie mieszkamy wszędzie. (To prawda, Mistrzyni. Prawda. Tak, Mistrzyni.) […]

Teraz to nikomu nie przeszkadza. Ale to nie znaczy, że jeśli jacyś Rosjanie mieszkają w jakimś kraju, to można wymyślić pretekst, żeby iść i najechać ten kraj. (Prawda, Mistrzyni. Tak.) Bo jeśli ci Rosjanie byli naprawdę uciskani, to oni uciekliby z powrotem do Rosji albo zostaliby już gdzieś uchodźcami. (Tak, Mistrzyni. Dokładnie.) Sam fakt, że oni wciąż tam mieszkają i mają się dobrze i wielu Rosjan teraz walczy razem z Ukraińcami, ponieważ nienawidzą tej niesprawiedliwości, tyranii i żądnej krwi mentalności ich tak zwanego lidera. (Tak, Mistrzyni.) I wielu rosyjskich żołnierzy też odwróciło się i uciekło, albo zniknęło do jakiegoś innego kraju. Oni nie chcą walczyć w tej krwawej, bezsensownej wojnie, morderczej wojnie, za nic. (Tak, Mistrzyni.)

Nie jestem zaskoczona, że oni mówią, iż chcą najechać na Mołdawię. To może być prawda. Bo oni pójdą gdziekolwiek, jeśli tylko będą tego chcieć. Jeśli tylko będą myśleć, że to dla nich dobre. Albo łatwe. (Tak, Mistrzyni.) Łatwy dostęp. Przejście, ale żart. Do czego potrzebują przejścia, aby gdzieś dojść? (Prawda, Mistrzyni.) Oni nie potrzebują kraju, aby był przejściem dla ich żądnej krwi inwazji. Teraz, nawet wcześniej, powiedzieli, że zostali zmuszeni do tej wojny. Albo może Chiny tak powiedziały. Stwarzając wymówkę, aby najechać na Ukrainę. A teraz też Mołdawia „zmusiła” ich do wojny, chyba. (Tak, Mistrzyni.)

Jeśli chodzi o inwazję na Mołdawię, to tylko kolejna kiepska, zła wymówka. Bo nie można po prostu chronić gdzieś grupy Rosjan, a potem powodować cierpienie, smutek, ból i śmierci krajowi sąsiedniemu. Tylko po to, by stworzyć korytarz lądowy. Nikt by się na to nie nabrał. To tylko po to, by zaspokoić ich krwawą chciwość, na rabowanie innych ziem, innych krajów i kradzież ich własności, i powodowanie nieopisanego, ogromnego cierpienia obywateli tego kraju, a także to wpływa na cały świat. Niegodziwą ambicją tych Rosjan jest po prostu zniszczyć ludzkość; Mówię wam, to tylko dla ich własnych, nikczemnych, egoistycznych celów.

Poza tym istnieją inne grupy etniczne, które żyją wszędzie, nie tylko Rosjanie. (Tak, Mistrzyni.) Jak to się dzieje, że inne etniczne grupy nie skarżą się nigdzie? Narzekają tylko Rosjanie. Dlaczego zawsze mówią: „Och, Rosjanie są prześladowani i uciskani, więc musimy iść i wyzwolić ich tutaj, wyzwolić ich tam”. Lub jakakolwiek wymówka. [...]

Nie może być tak, że mniejszość gnębi większość. (Zgadza się. Prawda, Mistrzyni.) I jak już mówiłam, jak to się dzieje, że inne grupy etniczne nie skarżą się? Tylko Rosjanie. Dlaczego każdy kraj uciska tylko Rosjan, a nie inne grupy etniczne? (Tak.) [...]

Jak to się stało, że rząd Ukrainy nie prześladował nikogo, tylko Rosjan? Czy to nie jest zabawne? (Tak.) A więc chodzi tylko o Rosję. Właściwie nie Rosję, tylko o tych przywódców, żądnych krwi podżegaczy wojennych, jak na przykład Stalin i Putin. (Zgadza się.) Nikt inny. Żadni zwykli Rosjanie; dobrzy, spokojni obywatele, nigdy nie chcieliby czegoś takiego; jak wojna na Ukrainie, czy masowe mordy za czasów Stalina. (Tak, rozumiemy, Mistrzyni). Nikt tego nie chce, oni chcą pokoju, ludzie. Chcą żyć swoim życiem z rodziną i wykonywać swoją pracę i zarabiać na życie. Po co im wojna? O Boże. To tylko ta cała propaganda od Putina, która zawiązuje ludziom oczy, i nie rozumieją, nic nie wiedzą. I nawet rozdziela członków rodziny, gdyż niektórzy mieszkają w Rosji i nie wiedzą, co się dzieje na Ukrainie. (Tak.) [...]

Żaden normalny obywatel żadnego kraju, nie chciałby wojny z nikim, z wyjątkiem kilku osób, dla własnych, osobistych, nikczemnych interesów. Na przykład sprzedaż broni lub posiadanie większej ziemi do rządzenia, albo cokolwiek innego. (Tak, Mistrzyni.) Więc teraz, jeśli oni już zagrozili inwazją na Mołdawię tylko po to, by „uratować” grupę Rosjan czy coś takiego, według nich, w Naddniestrzu, to po prostu kolejny szatański plan, tylko po to, by zniszczyć kraje innych ludzi, i ich środki utrzymania, ich interesy, a także ich pokój. To jest nikczemny plan. (Tak, Mistrzyni.)

Dlatego uważam, że świat musi coś zrobić. Myślę, zapomnijcie o NATO, bo oni są tacy, tacy głupi. A może tacy słabi, tchórzliwi, a może po prostu podli jak Putin. Po prostu siedzą tam i wspierają tego rodzaju diabła, niszczyciela ludzkości. (Tak, Mistrzyni.) Nawet jeśli oni nic nie robią, ja też bym ich oskarżyła. Oni muszą być jednym z tych diabłów, które pracują w grupie z Putinem i innymi diabłami, aby zniszczyć nasz świat. (Och.) Inaczej, dlaczego mieliby to robić? Dlaczego nie pomogliby swojemu sąsiadowi? (Właśnie.) Mówią, że będą bronić pokoju, demokracji i wolności. To wszystko to tylko czcze gadanie. (Tak, Mistrzyni.) Oni nie postępują zgodnie z tym, co mówią - to tylko czcza gadanina. [...]

Tak więc świat musi zostać przebudzony, i uważać na nikczemną tendencję Rosji i ten krwawy wzorzec, który realizują przez te wszystkie lata, te wszystkie dekady. (Tak, Mistrzyni.) Nie śpijcie już więcej. Rosja nie zatrzyma się tylko w Mołdawii. Nie zatrzymają się nigdzie. Będą dalej jeść, gryźć, rozbijać każdy kraj, jaki się da. I rozbijać całą Europę, a może połkną ją w całości, kto wie? (Tak.) Ponieważ Rosja wciąż próbuje. (Tak, Mistrzyni.) Oni nie przyjmują „nie” jako odpowiedzi. Nie przyjmują porażki jako odpowiedzi. [...]

Jeśli nie zjednoczą się razem i nie będą walczyć o siebie, to możemy im tylko życzyć powodzenia. Co innego można zrobić? (Tak, Mistrzyni. Rzeczywiście, Mistrzyni.) Cóż, nasza grupa się starzeje. Nieważne co, byleby to byli oni! (Tak, Mistrzyni.) To młodsze pokolenie, ich dzieci i ich wnuki i cała reszta, oni będą cierpieć jeśli teraz nic nie zrobią. (Tak, Mistrzyni.)

Chodzi o to, że nawet jak Rosja zabierze Ukrainę, na przykład, jeśli uda im się zabrać Ukrainę, wtedy Ukraina zostanie włączona do Rosji. I wtedy, wciąż będą tam dookoła sąsiedzi. Nigdy nie było tak, żeby Rosja nie miała sąsiadów. (Tak, prawda.) Nie ma znaczenia, ile krajów oni połkną. (Tak, Mistrzyni.) Wszystkie te wymówki.

Ktokolwiek wspiera Rosję do teraz, z wszystkimi tymi krwawymi dowodami wszędzie w różnych krajach, to oni też są mordercami. Wezmą taką samą karmę jak Rosja, jak Putin. (Tak, Mistrzyni.) Wpływ tego zła musi się skończyć. Europejczycy, Zachód, muszą się obudzić teraz i zatrzymać Rosję zanim będzie za późno. Oni już powinni to zrobić z Ukrainą. A teraz, jeśli będą czekać na Mołdawię, to wtedy koniec. To życzę powodzenia. (Tak, Mistrzyni.) I wtedy wszystko stanie się komunizmem. Wszystko stanie się rosyjskie. (Tak.)

Rosjanie będą mieszkać wszędzie i czemu nie? Tak jak Amerykanie, oni też wszędzie mieszkają. W Âu Lạc (Wietnamie) i Tajlandii, Chinach, Korei. Wszyscy mieszkają w kraju kogoś innego. (Tak, Mistrzyni. To prawda.) Dla biznesu, bo podoba się im ten kraj. Czemu nie? To wolny świat, ludzie. Jedziemy, gdzie tylko chcemy. A jeśli przyjmą was w tym kraju legalnie, to sobie zostajecie, nie? (Prawda, dokładnie.) […]

Co z tego, że Rosjanie mieszkają w Naddniestrzu czy gdziekolwiek indziej. (Tak, Mistrzyni.) A ja nie mieszkam w (Âu Lạc) Wietnamie. Przepraszam. Mieszkam gdzieś indziej. Nie chcę wam powiedzieć, gdzie. (Tak, Mistrzyni.) A więc chodzi mi o to, że jestem wolnym obywatelem świata. Mieszkam wszędzie tam, gdzie mnie zaakceptują. (Tak, Mistrzyni. To prawda.) Jest wiele powodów, dlaczego ludzie nie mieszkają w swoim własnym kraju. Mają swój własny powód. (Racja. Tak.) Już od niepamiętnych czasów, ludzie się przemieszczają. [...]

O mój Boże. [...] Mam nadzieję, że Ukraina będzie wolna od tego całego jarzma i wszystkich cierpień, które Rosja, Putin, zadali tej pięknej, spokojnej ziemi i ludziom. (Tak. Modlimy się o to.) Amen. [...]

Czy jeszcze chcecie mnie zapytać o coś w tej sprawie lub inne pytania? (Nie ma pytań, Mistrzyni. Ale mamy kilka dobrych wiadomości.) Powiedzcie Mi. (Tak, Mistrzyni. Korea „wysłała około 20 ton dodatkowej pomocy humanitarnej na Ukrainę, jak podaje Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Przesyłka jest częścią pomocy humanitarnej o wartości 30 mln USD ogłoszonej jako pakiet pomocy przez rząd, i stanowi dodatek do przesyłki o wartości 10 mln USD wysłanej w marcu. ... Przesyłka zawiera m.in. automatyczne defibrylatory, respiratory i zestawy pierwszej pomocy”.)

Bardzo dobrze. To będzie dla nich pomocne jeśli mają jakiś COVID lub coś w tym stylu, (Tak.) lub inną konieczność medyczną. (Racja.) Cały świat pomaga teraz Ukrainie. Myślę, że oni się budzą. (Tak.) Wiedzą, jaki zły jest gang Putina. (Racja. Tak, Mistrzyni.)

Myślę, że teraz wszyscy się budzą. (Tak, Mistrzyni.) Wiele krajów już wstrzymało dostawy ropy i gazu z Rosji. Kiedy kończą się ich kontrakty, nie chcą więcej. Nawet Chiny odmówiły przyjęcia ich ropy, taniej ropy. (Tak.) Mam na myśli niską cenę, tanią, obniżoną cenę ropy. (Racja, Mistrzyni.) Chiny nawet zdają sobie z tego sprawę. Nie chcą mieć więcej krwi na rękach, na swoich rękach, z powodu powiązania z Rosją.

Byłam zaskoczona czytając w wiadomościach, że szef Niemiec i niektórzy członkowie ich partii zbojkotowali pomysł odcięcia się od ropy naftowej z Rosji. (Och.) Myślę, że oni mają w tym interes. To dlatego. (Och.) To musi być osobista prowizja, czy coś takiego, a może oni są komunistami w przebraniu. (Och. Och.) Albo, co gorsza, byli też w tych diabelskich gangach, które są na całym świecie. Oni są tu i tam, wszędzie. (Racja. Tak, Mistrzyni.) Tak więc teraz pokazują swoje prawdziwe oblicze. Inaczej, dlaczego mieliby to robić? (Racja. Tak.)

Mogliby kupić ropę gdzie indziej. Włochy właśnie teraz podpisują jakiś kontrakt, być może z Kongo, na dostawy gazu. Odcięły więc dostawy gazu z Rosji, na przykład. (To bardzo dobrze. To prawda, Mistrzyni.) Ktoś z was wie? [...] Tylko po to, żeby nie musieli mieć więcej gazu z Rosji. Och, ludzie robią się teraz tacy poważni. (Tak.) Wcześniej to się nie zdarzało. (Tak, Mistrzyni.) Teraz Rosja sama strzela sobie w stopę. (To z Egiptem, Mistrzyni). Och, z Egiptem. Masz rację. Dziękuję, dziękuję. Podpisali umowę z Egiptem, aby kupować tam gaz zamiast od Rosji. (Tak, Mistrzu.) To jest bezprecedensowe, że wszystkie kraje na świecie w jakiś sposób pomagają Ukrainie, bezpośrednio lub pośrednio. (Tak, Mistrzyni.) Nawet Korea, nawet Chiny, Tajwan (Formoza), Japonia, oni wszyscy pomagają. (Racja.) I obiecali, że będą pomagać jeszcze bardziej. (Tak.)

Bardzo się cieszę, że świat przebudził się z powodu okrucieństw Rosji. (Dzięki Bogu.) A teraz powinni pamiętać wszystkie inne niegodziwe czyny Rosji przed Ukrainą. Teraz muszą zrobić listę, by sobie o tym przypomnieć. (Tak, Mistrzyni.) A nawet niektóre miejsca, gdzie wygląda na to, że Rosja nie wkracza bezpośrednio i nie zabija ludzi, ale podburza inne kraje do zabijania ludzi z innych krajów. (Tak, Mistrzyni.) Jak w przypadku wojny w Azerbejdżanie i Armenii. (Racja.) A potem wchodzi jako „strażnik pokoju”, nonsens. Jakiego rodzaju pokój on może utrzymać? Wszędzie wywołuje wojnę. I „strażnik pokoju”? Nie, to tylko pretekst, żeby wejść, po prostu być tam obecnym. I tak jak najeźdźca, (Tak, Mistrzyni.) aby mogli ingerować w interesy obu krajów; i to jest jakby fałszywe, obłudna strona trzecia. (Tak, Mistrzyni.) Tak, tylko po to, żeby namieszać w ich systemie, ich polityce, i wolności ich ludzi. (Tak, Mistrzyni.) Nie wiem, kto jest tak głupi na tyle głupi, żeby w to wierzyć. Nawet pięciolatek by to zauważył. (Racja. Tak, Mistrzyni. To prawda.)

Widzicie, są tylko dwa sposoby, w jakie świat może radzić sobie z Rosją. Po pierwsze, kłaniać się Putinowi i robić wszystko, co on chce. Albo po drugie, pomóc Ukrainie wypchnąć Rosję. (Tak, prawda.) Było jeszcze lepsze rozwiązanie, ale już je przegapili. (Tak.) Najlepszym rozwiązaniem było niedopuszczenie do wojny gdziekolwiek, poprzez postawienie armii w gotowości na granicy kraju, który ma zostać najechany. I upewnić się, że agresor wie, że cały świat stoi za tym narodem, aby chronić jego obywateli. (Tak, prawda, dokładnie.)

Ale przegapili to już wiele razy. Pozwalają Rosji na wszystko. To znaczy, Putin i jego gang robią, co chcą. To samo na Ukrainie.

Już to przegapili. Więc teraz pozostały tylko dwa rozwiązania: kłaniać się Rosji, Putinowi, aby zapobiec rozlewowi krwi, robić wszystko, co Rosja, Putin, chce, aby robili. Tak jak w szkole, uczeń, który się znęca, zawsze ma wielki gang, który go lub ją słucha, a potem prześladuje wszystkich innych i wszyscy muszą być posłuszni temu łobuzowi. (Tak.) Jest to więc jedno rozwiązanie, jeśli nie chcą dalszego rozlewu krwi. Drugim jest pomoc Ukrainie w wypchnięciu Rosji, raz na zawsze. I od tej pory każdy agresor powinien być odparty siłą NATO lub całego świata. (Rozumiem, Mistrzyni.) W ten sposób mogą się wzajemnie bronić.

I nie ma potrzeby prowadzenia wojny, bo wojna zawsze jest straszna. Nieważne, kto wygra, zawsze są straty. (Tak, Mistrzyni.) A jej skutki będą trwać prawie zawsze. (Tak, tak.) To nie jest tak, że po zakończeniu wojny wszystko jest w porządku i dobrze. To nie jest tak. Są tam miny lądowe, które okaleczają lub zabijają ludzi nawet po jej zakończeniu. Są tam środki chemiczne, które nadal będą szkodzić temu pokoleniu i następnym. (Tak, Mistrzyni.) I jest nienawiść między narodami, i między członkami rodzin, którzy mieszkają w przeciwnych narodach. (Tak.) I podział w obrębie tego kraju, jak i poza krajem i na świecie. (Tak, Mistrzyni.) A więc wojna jest nie-nie-nie, oczywiście. Ale teraz to już jest wojna. (Tak.) Muszą więc pomyśleć o tych dwóch rozwiązaniach, co zrobić. (Tak, prawda.)

Ale rzecz w tym, że naród ukraiński jest nieugięty. I oczywiście mają prawo być tacy. (Tak.) Nie lubią tyranów. I nie chcą mieć nic wspólnego z Rosją. Dlatego Rosja powinna się wycofać. Tak jest najlepiej. (Tak, Mistrzyni.) Lepiej późno niż wcale. Albo wszyscy będą musieli kłaniać się Putinowi. Tak to jest. (Rozumiem.) Albo pomóc Ukrainie. Ten nieugięty duch nie uklęknie. (Tak, Mistrzyni.)

Widzicie, ponieważ nasz świat nigdy nie był pokojowy, a Rosja, Putin zawsze jest bardzo agresywny już wszędzie. Powinni więc byli pozwolić Ukrainie wstąpić do NATO, bo Ukraina jest obok Rosji. (Tak, Mistrzyni.) Ja nie chwalę NATO ani nic takiego, ale zjednoczeni stoimy. (Tak, rozumiem.) Tak więc, gdyby Ukraina została przyjęta do NATO, Rosja nie najechałaby na Ukrainę, ponieważ (on) Putin musiałby się wiele razy zastanowić, zanim wystąpiłby przeciwko całej Europie i światu, Ameryce, na przykład. (Tak, Mistrzyni.) To jest metoda zapobiegania. Ale nie, oni zostawili Ukrainę samą sobie. [...]

Po prostu zapomnijcie o NATO. Myślę, że oni wszyscy są za starzy, by być przy zdrowych zmysłach. A może po prostu są źli, tak jak Putin. (Tak, Mistrzyni.) Nawet Merkel; dzięki Bogu, że odeszła z polityki. Prawdopodobnie jest za stara by mieć jakiekolwiek poczucie dobra i zła. Dlatego nawet ona podtrzymuje swój komentarz, że Ukraina nie powinna się przyłączyć do NATO. Nawet ludzie krytykują ją teraz i pytają, a ona odpowiada, że nadal podtrzymuje tę decyzję. (To prawda.) (Tak, Mistrzyni.)

Jeśli zrobiliście coś złego, powinno być wam przykro. (Tak, Mistrzyni. To prawda.) Przynajmniej powiedzcie: „Przepraszam, ale w tamtym czasie myślałem, że to była dobra decyzja, ale jak widzę to teraz, może to nie była dobra decyzja”. Więc powinniście przeprosić, przynajmniej dla własnego sumienia. (Prawda. Dokładnie.) Ale nie, ona mówi, że to podtrzymuje. To znaczy, że cieszy się z z całego tego rozlewu krwi dziesiątek tysięcy umierających ludzi, bezdomnych, okaleczonych dzieci, gwałconych kobiet. Och. Jeśli ona byłaby jedną z tych kobiet, które zostały zgwałcone, albo jednym z tych dzieci lub osób, które zostały okaleczone lub upośledzone, niepełnosprawne i wysadzone w powietrze, wtedy nie powiedziałaby czegoś takiego. (Tak, prawda, Mistrzyni. To prawda, Mistrzyni.) To dlatego, że to nie jest jej życie. (Tak.)

Nie wiem, co powiedzieć, naprawdę. W czasie tragicznej inwazji narodu przez Rosję, zabitych i pogrążonych w żałobie, i zniszczeniu wielu miast, jak ktokolwiek może powiedzieć coś tak z zimną krwią, jak to ona zrobiła? (Niewiarygodne.) Podobnie jak podtrzymuje swoją odmowę przyjęcia Ukrainy do NATO. Jakby Ukraina nie była tego warta, albo jest kimś obcym dla Europy. Nikt nie powinien mówić nic w ten sposób, w ogóle. (To prawda, Mistrzyni). Jeśli nie możesz powiedzieć nic współczującego lub przynajmniej mieć wyrzutów sumienia, to po prostu bądź cicho, człowieku. (Tak.) Nikt nie powiedziałby takich rzeczy, a co dopiero były przywódca wielkiego i cywilizowanego kraju jak Niemcy. Czy chce kolejnego holokaustu?

Nie mogę uwierzyć w tych wszystkich tak zwanych światowych przywódców. Oni wszyscy są albo idiotami, albo złymi, albo zimnokrwistymi. (Tak, Mistrzyni.) Mam nadzieję, że ona dobrze sypia i dobrze się odżywia, żeby mogła być gruba; grubsza niż jest teraz. Mój Boże. Niech piekło ją oszczędzi.

Widzicie, więc teraz, wszyscy ci, zimnokrwiści lub źli przywódcy świata, pokazują swoje prawdziwe oblicza. Nie ma już zaprzeczania, nie ma już pytań. (Tak, Mistrzyni.) Od polityków po przywódców kościelnych, wszyscy oni pokazują swoje prawdziwe złe oblicze. (Tak, Mistrzyni.) Widać więc, jak niegodziwi są ci politycy. Niektórzy z nich. To znaczy, niektórzy z nich. (Tak.) Jeśli popełniasz błędy, w porządku, jesteśmy ludźmi.

A nawet politycy, oni nie są święci, więc popełniają błędy. Jeśli popełniasz błędy, to się je naprawia. Albo przynajmniej przeprasza. (Tak, Mistrzyni.) Jak można nadal trwać przy swoich złych, niegodziwych zamiarach? (Rozumiem. Tak.) Widząc, że ludzie umierają, dzieci są okaleczane i niepełnosprawne, a ponad pięć milionów Ukraińców jest przesiedlonych, wyjeżdża do różnych krajów by błagać o jedzenie i bezpieczeństwo. (Tak, Mistrzyni.) Jako uchodźcy, oni również wyglądają jak żebracy, oczywiście. „Błagam was, wpuśćcie mnie do swojego domu, w waszym kraju. Proszę, zapewnijcie nam dach nad głową i trochę jedzenia, bo jesteśmy głodni, jesteśmy zmęczeni, jesteśmy spragnieni”. (Tak, Mistrzyni.) To jest rodzaj żebraka. Co jeszcze? (To prawda.) Ponieważ są teraz bezradni. Nie mają niczego co mają w domu. Są w drodze. Uciekają, by ratować swoje życie. A ona nadal podtrzymuje swój komentarz. Nikczemna kobieta. Jestem bardzo rozczarowana i czuję obrzydzenie. Ci ludzie są podli. (Tak, Mistrzyni.)

Byłam bardzo wdzięczna że przyjęła wielu uchodźców na przykład z Syrii. (Tak.) Ale teraz pamiętam, że powodem dla którego powiedziała swoim ludziom dlaczego Niemcy powinni przyjąć uchodźców, to dlatego, że potrzebują siły roboczej. (Och.) Pamiętam, że to jest powód o którym powiedziała. O rany, a więc chodzi o pieniądze, o pracę i o głosy. (Zgadza się.) Ponieważ ci uchodźcy z Syrii czy innych krajów, mogli stać się obywatelami Niemiec i głosować na jej partię. (Tak. Rozumiem.) Tak jak Biden chciał tego samego jak chodzi o uchodźców. Siła robocza i głosy. (Tak.) Czy to nie jest brzydkie? (To jest ohydne.) O Boże. Straszne. Teraz możecie to zobaczyć. (Tak, Mistrzyni.) Teraz to widzę. Również dałam się oszukać i naiwnie myślałam, że są to ludzie współczujący. Obrzydliwe. Podłe.

Merkel nic to nie obchodzi, ponieważ Ukraińcy nie mogą głosować na nią lub jej partię, aby umocnić ich władzę lub jej władzę, nawet jeśli już nie jest na stanowisku, ale nadal chce mieć wpływy, czuć się kimś ważnym. Chyba o to właśnie chodzi. (Ach tak, rozumiem.) Ale nie pamięta, że opinia całego świata również się liczy, i to bardziej się liczy niż tylko opinia narodu niemieckiego. (Tak, na pewno). [...]

Wydaje mi się, że politycy, wielu z nich, a nawet większość z nich, im są starsi, tym bardziej chciwi. Mniej są zmotywowani. (Tak. Tak, Mistrzyni.) Właśnie dlatego. A Merkel i niektórzy nowi szefowie Niemiec ponieważ są przeciwni zakazowi importu rosyjskiego gazu i ropy, o czym już wam mówiłam. (Tak, Mistrzyni.) I tak jak Biden i tak dalej, im są starsi, tym bardziej są chciwi. Tym bardziej niskie życie. Nie wiem, dlaczego. (Tak.) Wiem dlaczego, jak wam już powiedziałam. Myślę, że są zakorzenieni w tej chciwości, w niskich ambicjach i politycznych planach, więc nie mogą się już zmienić. (Rozumiem.) Więc jeśli istnieje taki wzorzec u któregoś z polityków, to ludzie powinni go zmienić, zagłosować na kogoś innego. [...]

Tak więc, ktokolwiek powstrzymuje Ukrainę od przystąpienia do NATO; jest również odpowiedzialny. Musi zapłacić cenę. Nie tylko Ukraina musi zapłacić. Nie tylko rosyjscy żołnierze muszą zapłacić cenę. (Tak, Mistrzyni.) Oni wszyscy są odpowiedzialni. Wszyscy ci ludzie z NATO. A wciąż nie okazują skruchy; jak Merkel. [...] A potem po prostu siedzą w swojej bezpiecznej twierdzy, i wtedy pozwalają wszystkim umrzeć i być zranionym i cierpiącym, i na wszelkiego rodzaju cierpienia. (Tak, Mistrzyni.) I nadal nie okazują skruchy.

Jakiego rodzaju usta mówią takie rzeczy? Tylko ociekające krwią i mięsem usta mogą to zrobić - mogą mówić takie rzeczy; (Tak, Mistrzyni.) mogą tak mówić, w obliczu tych wszystkich okrucieństw i cierpień Ukraińców, jak i żołnierzy rosyjskich. (Tak, Mistrzyni.) Oczywiście, ja nie popieram Putina. Ale popieram Rosję. (Tak.) Nie chcę żeby ci wszyscy młodzi, piękni ludzie, po prostu poszli i zginęli w ten sposób. Czy chcielibyście tak umrzeć? (Nie. Nie, Mistrzyni. Nie.) [...]

Mam więc nadzieję, że coś zrobią. NATO musi zacząć coś robić. Inaczej może być za późno. (Tak, to prawda. Tak, Mistrzyni.) Nie chcemy kolejnej wojny światowej. Ponieważ to będzie katastrofalne. To będzie koniec świata, naprawdę.

I mamy już wiele problemów z pandemią, wciąż się rozprzestrzeniają nowe warianty Omicrona. (Tak.) A także mamy rozbłyski słoneczne docierające na Ziemię. Ostatnim razem zakłóciło to wiele systemów elektronicznych i tym podobne, ale następnym razem nie wiem, co zakłóci, jeśli będziemy mieli coraz więcej rozbłysków ze Słońca. (Tak, Mistrzyni.) Jeśli będą coraz silniejsze, to nie wiem, wtedy nie będziemy potrzebować wojny. Słońce wystarczy. Rozbłysk słoneczny wystarczy, aby nas zakłócić, by nas zniszczyć. (Och.)

Nadlatują też komety, niektóre są tak duże, jak Manhattan, lub pięć razy większe. Zbliżają się do Ziemi i pewnego dnia mogą po prostu uderzyć. (Tak, Mistrzyni.) Nigdy nie wiadomo, kiedy to uderzy. Ponieważ naukowcy nie zawsze dostrzegają to na czas. Najwyraźniej, kilka razy wcześniej, nie wiedzieli o tym, dopóki nie były tak blisko. Być może istnieje jakiś ślepy punkt, którego maszyny naukowców nie mogą wykryć, aż jest zbyt późno. [...]

W porządku, kochani. Coś jeszcze? [...] (Tak, Mistrzyni. ,,Wielka Brytania ma wysłać 120 pojazdów opancerzonych i nowe systemy rakiet przeciwokrętowych, aby wesprzeć Ukrainę, ... po rozmowach między Premierem Borisem Johnsonem i ukraińskim Prezydentem Zełenskim w Kijowie. ‘To dzięki zdecydowanemu przywództwu Prezydenta Zełenskiego oraz niezwyciężonemu bohaterstwu i odwadze narodu ukraińskiego, udaremniane są potworne cele Putina’, powiedział Boris Johnson po spotkaniu z Zełenskim”.)

Wszystko to i nadal chcą, wyrzucić Borisa Johnsona. Tylko z powodu tzw. imprezy w jego biurze. Nie było żadnej imprezy! Tylko ciasto. Tort urodzinowy, a jego pracownicy przyszli powiedzieć: „Wszystkiego najlepszego!” To wszystko. (Och.) Nie mieli nawet szansy zjeść tortu. (Och.) Są razem, pracują w tym samym miejscu, w tym samym biurze. (Tak, Mistrzyni.) To jest w porządku, jeśli przyjdą i powiedzą: ,,Wszystkiego najlepszego”. Czy nie powinni tego zrobić dla swojego szefa? (Powinni, Mistrzyni.) Nawet szefowi ich kraju. (Tak.) Mój Boże! Niedorzeczni ludzie, ludzie polityki. Są tacy głupi, tacy brzydcy. To znaczy, to może być aż takie brzydkie? (Tak.) To tylko pretekst, aby sprawić kłopoty facetowi i poprosić go, aby nawet ustąpił. (Tak.) Nie zrobiłabym tego. Po co? (Racja.) Pracują w tym samym biurze. (Tak.) [...]

Co jeszcze, kochani? (Tak, Mistrzyni. Pociąg został zamieniony w szpital, do prowadzenia misji ratunkowych na Ukrainie. Organizacja charytatywna, Lekarze Bez Granic organizuje akcje ratunkowe z wykorzystaniem pociągu.)

Dopiero co przybyli ostatnio? (Tak, chyba kilka tygodni temu, tak sądzę.) Cóż, lepiej późno niż wcale. (Racja.) Mają dużo darowizn i są zamożni, więc powinni pomagać innym ludziom. (Tak, Mistrzyni.) To ich obowiązek.

Czy coś jeszcze? (Tak, Mistrzyni. Ukraińscy żołnierze, którzy powiedzieli rosyjskiemu okrętowi wojennemu: ,,Idź w cholerę” są uhonorowani na znaczkach pocztowych.) O! Znaczki? Mają teraz własne znaczki? (Tak, mają.) Och. [...]

Cudownie, cudownie. To jest dobra rzecz, to jest uczciwe. (Tak, Mistrzyni.) Oni są tacy odważni, to tylko kilka osób, a odważyli się przeciwstawić całemu wielkiemu okrętowi wojennemu Rosji. (Tak.) Z nowoczesną bronią do zabijania miast i inne tego typu rzeczy. (Tak. Racja.) To bardzo odważne z ich strony. Jestem naprawdę pod wrażeniem ukraińskiego ducha. (Tak.) To jest naprawdę dobry przykład dla całego świata. (Tak.) Cóż, nie mówienie: „Idź w cholerę”, ale chodzi mi o całą resztę. Reszta tego. […]

Ludzie po prostu muszą wyrażać siebie, gdy są zbytnio naciskani. (Racja.) Zbyt uciskani i zbyt zastraszani w ten sposób. (Tak, Mistrzyni.) Po prostu wejść w ten sposób i najechać na ich kraj. Po prostu za nic. (Racja.) Oni nie zrobili nic złego. A potem wszelkiego rodzaju okrucieństwa. Wszelkiego rodzaju brutalność i diabelskie traktowanie niewinnych, biednych, spokojnych mieszkańców Ukrainy. (Tak, Mistrzyni. Racja.) W porządku. To jest bardzo dobra rzecz.

Coś jeszcze, kochani? (Tak, Mistrzyni.) Powiedzcie mi. (Mężczyzna z Wrexham, a Wielkiej Brytanii poczuł, że „musi coś zrobić” po obejrzeniu scen z Ukraińcami uciekającymi ze swojego kraju, i tak zrobił. Jaime Hughes wydał 100 000 funtów na dom dla kobiety o imieniu Maria i jej trzech synów, aby zamieszkali tam bezczynszowo przez około rok. „Nieruchomość ta, została pomalowana i udekorowana przez zespół wolontariuszy przed przyjazdem rodziny na początku maja. [...] Biznesmen powiedział: ‘Wiele z tego zostało zrobione dzięki uprzejmym datkom wszystkich, którzy się zjednoczyli. To było absolutnie niesamowite’”.)

Och. To jest niesamowite (Tak.) Niesamowite. (Tak.) Naprawdę dobre, dobre. Jeśli cokolwiek dobrego wyniknie z tej wojny, to jest to hojność i życzliwość ludzi. (Tak.) Na całym świecie. W Ameryce też przyjęli wielu Ukraińców do swoich domów. (Tak.) To jest wspaniałe. I wszędzie indziej też. Kto może sobie na to pozwolić, po prostu przyjmują ich do swoich domów, bo wiedzą, że to jest straszne.

Nic takiego nie powinno się nikomu przytrafić. (Racja, Mistrzyni. Dokładnie.) A już na pewno nie niewinnemu i spokojnemu narodowi ukraińskiemu. (To prawda. Tak.) Oni karmią Europę swoją pracą, swoją pracą na roli. (Tak.) I to nie tylko Europę, ale ich produkty trafiają również na cały świat. Nawet do Chin. (Tak.)

I ta wojna dotyka wielu, wielu rolników na całym świecie, nie tylko Ukraińców. I może nawet wywołać głód na świecie. (Tak.) Straszne. A oni po prostu zajmują się rolnictwem. (Tak, Mistrzyni.) I karmią świat, a przynajmniej karmią Europę, przez te wszystkie setki lat, dziesiątki lat aż do teraz. A teraz ich produkty utknęły tam. Ale powinni wykorzystać wszelkie inne środki, aby eksportować swoją żywność. W przeciwnym razie, co robić, jeśli inni ludzie będą głodni.

Może nie mogą tego zrobić zbyt dużo; nie tak jak na dużym statku. (Tak, Mistrzyni.) Kontenerowiec jest szybszy, (Racja.) i ma dużo większą ilość. Ale teraz Rosja kontroluje ich porty, gdzie kiedyś wypływali, aby eksportować towary. Mogliby używać pociągów, więcej pociągów, więcej ciężarówek, wielkich, wielkich ciężarówek, jak na przykład tych cystern. Ale te ciężarówki są również zajęte innymi sprawami. (Prawda. Tak, Mistrzyni.) Więc ludzie teraz utknęli. Mam nadzieję, że znajdą sposób, aby je wyeksportować zanim zgniją niepotrzebnie w magazynie. (Tak. Zgadza się.) I kiedy innym ludziom brakuje, a ceny z tego powodu rosną. To już się dzieje. Ceny żywności i paliwa idą w górę, z powodu braku dostaw, z powodu wojny na Ukrainie. (Tak, to prawda. Tak, Mistrzyni.) To nie tylko Ukraina, ma to wpływ na wszystkich, nie tylko na Europę. (Tak, Mistrzyni.)

„ Media Report from WION – Mar. 16, 2022 Palki (f): Rosja jest największym eksporterem pszenicy. Stanowi to 18% światowego eksportu. Ukraina jest piątym największym, co stanowi 7% globalnej sprzedaży. Razem daje to 25%. Co się stanie, jeśli ten łańcuch dostaw zostanie zakłócony? Niedobory i inflacja. Oto, co się stanie. Ukraina już zakazała eksportu zbóż. Szczerze mówiąc, nie miała innego wyjścia. Eksport z Ukrainy odbywa się przez Morze Czarne, a konkretnie przez trzy porty: Odessę, Chersoń i Mikołajów. Wszystkie te trzy porty są na celowniku Rosji. ”

Tak więc ten Rosjanin, on naprawdę chce zniszczyć nasz świat - Putin i gangi. Oni naprawdę chcą zniszczyć nasz świat i ludzkość. To naprawdę są diabły wcielone. Widzicie to czy nie? (Tak, Mistrzyni.) Tylko dla swoich własnych celów. (Tak.) Tylko po to żeby najeżdżać, żeby kontrolować, kolonizować, gdzie tylko się da. Tylko po to, żeby poczuć się wielkim. Oni już są wielcy. (Racja.) Ale wielkość nie ma znaczenia. Twoje serce musi być hojne, i wystarczająco duże. (Racja. Tak.) Tak nie jest. Jest wręcz przeciwnie. (Prawda, Mistrzyni. Tak, Mistrzyni. To prawda.)

Tacy chciwi i brzydcy, i grzeszni i piekielni, diabelscy. Nie znam żadnych innych słów, by opisać tego typu ludzi, którzy po prostu zabijają każdego na chybił trafił, bez mrugnięcia okiem, nawet bez wyrzutów sumienia, nawet o niczym nie myśląc. A potem tylko dlatego, że nie mogą dostać się do huty stali na Ukrainie, gdzieś w Mariupolu, wtedy Putin zaczął mówić coś bardzo miłego, jak: „Och, musimy brać pod uwagę dobro naszych żołnierzy”. Och, od kiedy on przejmuje się swoimi ludźmi? (Zgadza się.) 21 000 żołnierzy, rosyjskich żołnierzy, jego własnych ludzi, już zginęło. (Och.) Gdyby mu zależało, wycofałby się już dawno temu. (Zgadza się, Mistrzyni. To prawda.) I Rosjanie nadal giną, coraz więcej ludzi. Zginął jeszcze jeden generał, zaledwie kilka dni temu. (Och. Tak.) Ilu jeszcze generałów on ma w zanadrzu?

Nie jest łatwo mieć takiego generała. Trzeba być naprawdę wyższym rangą w armii i cieszyć się świetną opinią, przez długi, długi czas zanim awansuje się na stanowisko generała, i pułkownika, i tak dalej. (Tak. To prawda. Racja, Mistrzyni.) Oni umierają licznie, a on w ogóle się tym nie przejmuje. A teraz, tylko dlatego, że nie mogli wejść do środka, trudne jest szturmowanie zakładu o powierzchni około czterech mil kwadratowych. (Tak, Mistrzyni.) Mają pod nim tunele i to wszystko. Więc jeśli wejdą, nie jest łatwo nawet go zdobyć, zająć. (Tak. To prawda.) Są ludzie, którzy się tam ukrywają, ale mogą nie mieć wystarczających zapasów na długo. Dlatego teraz chce zagłodzić ich na śmierć, dzieci, i tak dalej. I nie ma wody, nie ma jedzenia. Albo umierają tam na dole albo idą na górę i umierają. (Och.)

Więc ten zły człowiek musi odejść. Gdziekolwiek pójdzie, musi odejść! (Tak.) A nie siedzieć tam, na swoim tronie w tej chwili. (Racja. Tak, Mistrzyni.) I wtedy jego gang również musi odejść. Ktokolwiek próbuje zarobić na tej wojnie, z tych krwawych interesów, zabijając niewinnych. Rozumiecie to? (Tak. Racja, Mistrzyni.)

Coś jeszcze, proszę, powiedźcie mi. (Mistrzyni, ukraińskie stowarzyszenie biznesowe informuje, że większość firm jest gotowych do powojennej odbudowy. Amerykańska Izba Handlowa na Ukrainie twierdzi, że jest to: „najbardziej szanowane stowarzyszenie biznesowe na Ukrainie”. 103 firmy członkowskie wypełniły ostatnią ankietę zatytułowaną: „Prowadzenie działalności gospodarczej w czasie wojny na Ukrainie”. 41% członków AmCham Ukraine funkcjonuje całkowicie sprawnie, 50% członków AmCham Ukraine kontynuuje pracę częściowo na Ukrainie, a 87% członków AmCham jest gotowych do aktywnego uczestnictwa w powojennej odbudowie gospodarczej Ukrainy.) Jeden z ukraińskich miliarderów powiedział również, że odbuduje Mariupol. (Tak, Mistrzyni. Och.) Domyślam się, że z własnych pieniędzy. (Och. To miło.)

Świat naprawdę popiera pokój i sprawiedliwość. Tylko Rosja jest zła. Nie mogę w to uwierzyć. Nawet Chińczycy nie popierają już Putina. (Tak, Mistrzyni.) Kto może? Kto może popierać tego rodzaju zło? (Racja.) Chyba że sami są źli. (Zgadza się, Mistrzyni.) Ktokolwiek ich wspiera, łącznie z tymi wszystkimi niemieckimi przywódcami, którzy nadal chcą kupować ropę i gaz od Rosji. Bo to jest duży dochód dla Rosji, aby nadal zasilać wojnę, gdziekolwiek. (Tak, Mistrzyni. To prawda.) To jest miliard dolarów dziennie, od samej Europy. (Och.) Więc nawet jeśli Unia Europejska da Ukrainie trochę pieniędzy, to w porównaniu z tym to nic wielkiego. (Tak, Mistrzyni.)

Do tej pory dali może jeden miliard na wojnę. Ale jeden miliard wydają każdego dnia, na Rosję. (Och.) Te pieniądze mogą sprawić, że wojna będzie trwać bez końca. (Tak, Mistrzyni.) I jeśli nie chcą, aby wszyscy ludzie na Ukrainie umarli z głodu, na wojnie, albo w wyniku gwałtów, powinni odciąć ropę i gaz, aby to zakończyło wojnę na Ukrainie. (Tak, Mistrzyni.) W przeciągu ponad jednego miesiąca, wojna się skończy, jeśli Europejczycy nie będą karmić Rosji kwotą ponad jednego miliarda dziennie. (Tak, Mistrzyni.)

Nie licząc innych krajów, które muszą być zależne od rosyjskiej ropy i gazu, ponieważ nie mają innych zasobów. (Tak, Mistrzyni.) Nie dlatego, że wspierają, ale niektóre biedne kraje, czy nawet Indie; one nie mogą po prostu tego zatrzymać. Istnieją pewne trudności w niektórych krajach. (Tak.) Ale w żaden sposób nie wspierają one Rosji. Ale jeśli Europa, która ma środki, która jest bogata i która jest w stanie mieć ropę z innego miejsca, z krajów arabskich z innych krajów, to powinna odciąć tą ropę i gaz natychmiast. Wtedy wojna ustąpi, sama się zakończy. (Tak, Mistrzyni.)

Zużyłam tak wiele swojej energii podczas wojny, aż do teraz. (Tak, Mistrzyni. Rozumiemy, Mistrzyni.) Czasami jestem taka wyczerpana. Nie dlatego, że tam poszłam i walczyłam. To jest po prostu inna energia, robienie różnych rzeczy, niewidzialnie. (Tak, Mistrzyni.) To pochłania dużo mojej energii. Oczywiście nie mogę wam tego udowodnić. Nie zależy mi, aby udowadniać komukolwiek. Nie potrzebuję. Czasami, niektórzy ludzie na świecie i tak są ignorantami. Cokolwiek im powiecie, nic nie zrozumieją i w to nie uwierzą. Jeśli mnie nie zabiją, to już jestem wdzięczna Bogu. (Tak, Mistrzyni.) Nie mówiąc o oczekiwaniu wdzięczności, czy czegokolwiek.

Cieszę się, że mam trochę ludzi jak wy kochani, wspierających, więc możemy kontynuować pomaganie światu jak tylko możemy. Potrzebuję tego rodzaju wspierającej energii, (Tak, Mistrzyni.) wspierającej postawy, abym mogła czuć, że możemy kontynuować. (Tak.) Więc, dziękuję wam za to. (Dziękujemy Ci, Mistrzyni.) Ktokolwiek wspiera i stara się robić co może w swojej pracy. […]

(Mam jeszcze jedno pytanie, Mistrzyni.) Mów. (Wcześniej, kiedy Mistrzyni zapytała Niebo dlaczego Putin wycofał się z Kijowa i Mistrzyni powiedziała, że Niebo mówiło, że Putin bał się, że Mistrzyni mówiła o nim. Więc dlaczego teraz on nie boi się, kiedy oni atakują wschodnie rejony Donbasu?)

Sądzę, że aby zająć cały kraj, potrzebują większej wymówki. Ale aby zająć jeden słaby region, myślą, że ujdzie im to na sucho. Ale nie uda im się. (Tak, Mistrzyni.) Nie uda im się. Niebo ich osądzi. Nie muszę mówić o nikim źle. To tylko dlatego, że musimy omówić te sprawy, w dyskusji. Mówię wam o tych sprawach, aby oczyścić wasz umysł, umysły moich uczniów. (Tak, Mistrzyni.) Nie muszę mówić źle o kimkolwiek. Nie chciałam się wtrącać. To chyba po raz pierwszy kiedy w ogóle mówiłam coś o wojnie. […]

To również dlatego, że oni chcą zachować twarz. Boją się tego. Ale wahają się, by porzucić wszystko. Muszą zachować twarz. Nie mogą tak po prostu nagle wycofać całego wojska. (Tak, to prawda.)

„ Media Report from MSNBC – Apr. 21, 2022 Jason Beardsley (m): Ale to, co powiedział było tak naprawdę teatrem ratującym twarz, ponieważ cała ta kampania poszła dla niego źle.

Jane Harman (m): 9 maja to już niedługo. Władimir Putin chce mieć skalp, a Mariupol jest tym miejscem. ”

Więc muszą mówić: „Och, naszym głównym celem jest tylko zajęcie tego i tego regionu. Kontrola południa czy rejonu Donbasu”. (Tak.) Ponieważ są tam dwa rejony separatystyczne, mniej więcej. (Tak, Mistrzyni.) Więc mogą mówić: „Och, wejdziemy, aby chronić tamtejszych ludzi”. Nie! To jest bzdura; niszczą całe miasta. Jak możecie ochronić kogokolwiek, jeśli niszczycie ich domy? (Zgadza się, Mistrzyni. To prawda.) Ich mieszkania, ich miasta, ich supermarkety, ich szpitale, ich przedszkola- z dziećmi w środku, nawet niektóre miejsca organizacji charytatywnych, itp. (Tak. To prawda, Mistrzyni.)

„ Media Report from CNN – Apr. 19, 2022 Report (m): Wcześniej to była Borodianka, dobrze prosperujące miasto robotnicze, liczące prawie 13,000 mieszkańców, zaledwie 36 mil (58 km) od stolicy kraju, Kijowa. A potem Rosjanie zaczęli bombardować obiekty cywilne przez cały miesiąc. Kratery zastępują budynki mieszkalne, pusty plac zabaw wypełniony tylko pozostałościami po wojnie, gabinet dentystyczny bez pacjentów do leczenia, ofiary kampanii zamachów Putina, przeciwko ludności cywilnej Ukrainy.

Jake Tapper (m): Ta dzielnica w Borodiance została właśnie całkowicie zniszczona, począwszy od urzędu ds. bezrobocia, który się tam znajduje, do budynku gminy, biura burmistrza, posterunku policji. Nie ma bieżącej wody ani elektryczności. Ludzie, którzy zostali i ci, którzy wrócili polegają na darowiznach odzieży, żywności i wody. Wczoraj znaleziono ciała dziewięciu osób. A dzień wcześniej dwunastu, Wszyscy ukrywali się w piwnicy, wszyscy próbowali szukać schronienia. ”

Jak możecie ochronić kogokolwiek, jeśli niszczycie wszystko i więzicie ich tam? (Prawda, Mistrzyni. To prawda.) Nie pozwalając im nawet wyjść, aby kupić jedzenie, albo kupić wodę dla swoich dzieci, albo mleko dla swoich dzieci, nic. (Tak, Mistrzyni.) Więc to jest wszystko bzdura. (To prawda.) Oni czują, że nie mogą się wycofać. (Tak.) Muszą coś zniszczyć, zbombardować jakieś miasto i okupować je przynajmniej przez chwilę i mówić: „Och, wygrywamy”. (Tak, Mistrzyni.)

Ponieważ 9 maja w Rosji jest Dzień Zwycięstwa. Więc Putin chce mieć coś, by pochwalić się tego dnia. (Tak. To prawda.) Ponieważ będą mieli święto i paradę, aby chwalić się swoim zwycięstwem z dawnych czasów w starej światowej wojnie. Więc on chce również mieć coś, aby pokazać ludziom w Rosji, aby go wspierali. (Tak, Mistrzyni.) Boi się, że ludzie go obalą, jak wielu innych dyktatorów wokół niego. Np. na Białorusi prawie było powstanie. Prezydent Białorusi został prawie odsunięty od władzy. Wiecie o tym. I inne kraje, i tak dalej. On się boi, że wszyscy dyktatorzy upadną. […]

Host: Po więcej informacji związanych z tymi pytaniami i odpowiedziami, prosimy odwołać się do: „Zjednoczony Duch narodu ukraińskiego jaśnieje w obliczu całego Świata”, który był emitowany w Wieściach w Locie 6 kwietnia 2022 roku. Pełna konferencja zostanie nadana w Między Mistrzem a uczniami, od 30 kwietnia 2022 roku.

Och, ten świat jest taki szalony, taki piekielny. Piekielni ludzie istnieją wszędzie, począwszy od kościoła, wielkiego Watykanu po wielką Rosję. Wszelkiego rodzaju idioci i złoczyńcy rządzą światem.

Niech Bóg nam błogosławi. Ale chodzi o to, że ludzie i tak muszą się zmienić, wojna czy nie. (Tak, Mistrzyni.) W przeciwnym razie będziemy mieli wojnę na zawsze. Tak to jest. Nie da się uniknąć. (Rozumiem, Mistrzyni.) Nie da się uniknąć wojny, jeśli prowadzi się wojnę (To prawda.) Nie tylko toczą wojnę z ludźmi, ale także ze osobami-zwierzętami niewinnymi, bezbronnymi, bez zbroi, bez niczego. (Tak, Mistrzyni.) Po prostu zamykają je w fabrycznych hodowlach, a potem zabijają w każdej chwili, w ten sposób, i wpychają do gardła, i nazywają to jedzeniem. O, barbarzyński świat. O, diabelscy ludzie. Straszne, straszne. Większość ludzi jest tak zwiedziona, tak zakorzeniona w tego rodzaju doktrynie przemocy. A takie brutalne społeczeństwo może tylko tworzyć przemoc. (Tak, Mistrzyni.)

Jeżeli będziemy żyć w sposób brutalny, to umrzemy w sposób brutalny. Spowoduje to brutalne skutki. (Tak.) Jeśli tworzycie przemoc, możecie tylko wywołać przemoc. Tak to właśnie jest. Jak więc nasz świat może stać się lepszy? (Tak, zastanawiam się.) Ale powiedziałam wszystkim, że jest sposób, aby go naprawić, wystarczy być życzliwym, być weganinem, czynić dobro, wprowadzać pokój – to wszystko. To nie jest trudne, prawda? (To jest bardzo proste, Mistrzyni.) Wiem.

Tak bardzo chciałam nawet za nich umrzeć, ale oni po prostu się nie ruszają. Nawet jeśli umrę za nich, to nie ma sensu. (Może nie zasługujemy na takie Twoje poświęcenie, Mistrzyni.) Nie o to chodzi. To po prostu nie rozwiąże problemu, ponieważ w tym pokoleniu, w następnym pokoleniu i na zawsze będziemy mieli wojnę, jeśli będziemy prowadzić wojnę z innymi istotami, bezradnymi, niewinnymi, bezbronnymi istotami, takimi jak osoby-zwierzęta. (Tak, Mistrzyni.) Tak bardzo mnie to boli, że cały czas płaczę, ale mogę tylko płakać, modlić się i robić, co w mojej mocy.

Wciąż się poświęcam, mimo że nikt tego nie widzi. Ale to mi nie wystarcza, żeby się cieszyć, bo świat nie jest naprawiony. Muszą się sami naprawić, żeby mieć pokój, postęp, dobrobyt i szczęście. Mam na myśli trwały pokój, trwałe szczęście, trwały dobrobyt, trwałą harmonię. Ponieważ tymczasowa naprawa nie pomoże. (Tak, Mistrzyni.) [...]

Każdy sam musi się naprawić. Jeśli ja piję, ty nic nie czujesz, nawet jeśli tak bardzo umierasz z pragnienia, nie możesz. Każdy jest duszą, indywidualną, wspaniałą i na podobieństwo Boga. Jeśli więc nie użyją swojej wolnej woli, żeby wzmocnić umysł, żeby zrozumieć szlachetność, wspaniałość swojej indywidualnej duszy, to nikt nie może mu pomóc. (Tak, Mistrzyni.) [...]

Wystarczy poszukać oświeconego Mistrza, gdziekolwiek i być weganinem. A wtedy pokój przyjdzie, nawet bez modlitwy o pokój. [...]

Och, ludzie. Czasami czuję, że nie chcę tu już dłużej zostać. To jest jak piekło. (Tak, Mistrzyni.) To wszystko jest przeciwne moim ideałom. Ale przynajmniej są jacyś dobrzy ludzie; świadomi ludzie, wspaniałomyślni ludzie. Mam na myśli ludzi prywatnych. (Racja.) I wtedy to skłania rządy, aby również wspierały Ukrainę. (Tak, Mistrzyni.)

Mam na myśli głównie, że to są prywatni obywatele, którzy popychają liderów rządowych, aby wspierali Ukrainę. (To prawda.) To dlatego oni wszyscy powoli reagują. (Tak, Mistrzyni.) Z powodu prywatnych obywateli. Ich energia, ich wspierający duch, to jest zbyt silne. Więc rządy myślą, że jeśli nie będą wspierać Ukrainy, to zostaną usunięci. (Tak, Mistrzyni.) Z powodu wspierającego systemu swoich własnych prywatnych obywateli. Tak właśnie jest. (Tak, Mistrzyni.)

Zatem niniejszym ja również dziękuję im wszystkim, prywatnym prawdziwie hojnym i życzliwym obywatelom całego świata, włączając w to Chińczyków, Tajwańczyków (Formozan), Japończyków, Amerykanów, Europejczyków, czy jakichkolwiek innych ludzi. Dziękuję im wszystkim. I niech Bóg was błogosławi. […]

Host: Wyrażamy naszą szczerą wdzięczność Najukochańszej Mistrzyni za Twoje nieskończone współczucie i poświęcenie, by zakończyć niesprawiedliwe cierpienie bezbronnych w naszym świecie. Obyśmy wkrótce byli świadkami wzniesienia się ludzkości dzięki naszym dobrym i miłosiernym uczynkom, inspirowanym Miłością Bożą. Modlimy się o szybkie działania przywódców będących u władzy, w tym wezwanie do pokoju i natychmiastowego zaprzestania rozdzierającej serce wojny na Ukrainie, zapewniając w ten sposób, że ich bohaterstwo będzie pamiętane przez przyszłe pokolenia. Życzymy Ukochanej Mistrzyni witalnego zdrowia i wiecznej ochrony przez wszystkich Łaskawych, Potężnych Bogów/Bogiń.

Aby dowiedzieć się więcej o kwestiach poruszonych przez Najwyższą Mistrzynię Ching Hai i członków zespołu Supreme Master Television, zapraszamy do wysłuchania Między Mistrzem a Uczniami w późniejszym terminie, na pełną transmisję z tej konferencji.

Ponadto, dla waszej informacji, prosimy sprawdzić poprzednie związane z tym Wieści w Locie/ Między Mistrzem a Uczniami konferencje, takie jak:

Wieści w Locie:

Ceńcie życie innych, pielęgnując pokój

Tylko ci, co chcą pokoju mogą iść do Nieba

Zjednoczony Duch narodu ukraińskiego jaśnieje w obliczu całego Świata

Szlachetna siła woli Ukrainy jest silniejsza niż siły Rosji

Putin musi ogłosić natychmiastowe wstrzymanie ognia na Ukrainie

Mieć wiarę w ludzkość i dobroć, to pomagać sobie nawzajem

Między Mistrzem a Uczniami:

Rządy całego świata muszą stać po stronie Ukrainy

Potężne kraje muszą być odważne i pomóc Ukrainie

Niebo pomaga Ukrainie w wojnie między dobrem i złem

Spostrzeżenia Najwyższej Mistrzyni Ching Hai na temat pilnej sytuacji na Ukrainie

Świat zostawił Ukrainę, aby walczyła sama

Inspirujące dobre wiadomości wspierające Ukrainę

Wielkie potęgi nie utrzymały swojej obietnicy dla Ukrainy

Obejrzyj więcej
Najnowsze filmy wideo
2024-12-20
350 Poglądy
38:04

Godne uwagi wiadomości

2024-12-20   40 Poglądy
2024-12-20
40 Poglądy
2024-12-20
50 Poglądy
Udostępnij
Udostępnij dla
Umieść film
Rozpocznij od
Pobierz
Telefon komórkowy
Telefon komórkowy
iPhone
Android
Oglądaj w przeglądarce mobilnej
GO
GO
Prompt
OK
Aplikacja
Zeskanuj kod QR lub wybierz odpowiedni system telefoniczny do pobrania
iPhone
Android